tirsdag 4. november 2008

Glad i mat....
















"Hei alla i hoppa". Nåja, nå har jeg kjefta litt på Mamma fordi hun er litt treg med å oppdatere denne blogggen min.... Jeg vet der noen der ute som er innom for å se bilder av meg, jeg beklager på det sterkeste.





Livet på Rasta er bra for tiden. Jeg koser meg i barnehagen med de andre fem som er der. Klarer å rappe en leke eller to fra de andre også, det sies at jeg er en gutt med vilje... Forrige uke var det en jente som bet meg i kinnet og jeg har enda et lite bitemerke etter det. Prøvde hun å lage kyssemerke egentlig??? Ellers så er jeg ute og leker på tunet her også, men synes det er litt kronglete med den isen som ligger på bakken. Gleder meg til det kommer skikkelig snø jeg. Har kjøpt inn akebrett allerede!!!





Håper dere har det fint!!!!!

Ingen kommentarer: